Young Perfect | Office Design

Work hard play hard

In de supermarkt is het altijd een beetje oorlog. Merken leveren er een constant gevecht om aandacht van de consument, met nieuwe smaken, andere verpakkingen of slimmere combinaties. Brand- en shopper activation door Young Perfect is het geheime wapen dat de afstand reduceert tussen merk en consument. Ontmoet A-merken op een persoonlijke manier, waar je je keuzes maakt: op de winkelvloer. Dat is heel wat complexer dan een leuke dame met een schaal vol nootjes naar de eerste de beste AH XL sturen. Sympathiek, op het juiste moment en de juiste plaats door marktresearch tot op postcodeniveau, het merk als totaalervaring.

A-merken

Young Perfect heeft een ijzeren reputatie in haar markt, die exclusief uit A-merken bestaat. En adel verplicht. Dus is het uitgebreide en vernieuwde kantoor ook helemaal omgetoverd tot de totaalervaring die de praktijk van brand activation voor A-merken benadert.

A-merken

Young Perfect heeft een ijzeren reputatie in haar markt, die exclusief uit A-merken bestaat. En adel verplicht. Dus is het uitgebreide en vernieuwde kantoor ook helemaal omgetoverd tot de totaalervaring die de praktijk van brand activation voor A-merken benadert.

Belevingswereld

Voor elk type klant die binnenkomt, is een thematische inspirerende belevingswereld gecreëerd: van een zuivelweide tot fresh-candy en van de Hollandse keuken tot de meer tropische variant. Zo worden klanten en medewerkers omringt met de sfeer die hun handelsvloer vormt. De industriële accenten geven structuur en maken dat het nooit flauw wordt.

 

Belevingswereld

Voor elk type klant die binnenkomt, is een thematische inspirerende belevingswereld gecreëerd: van een zuivelweide tot ‘fresh-candy’ en van de Hollandse keuken tot de meer tropische variant. Zo worden klanten én medewerkers omringt met de sfeer die hun handelsvloer vormt. De industriële accenten geven structuur en maken dat het nooit flauw wordt.

Recente projecten

Geïnteresseerd in een samenwerking?