REV'IT! | Retail & Hospitality Design

Enginered Skin

REV’IT! Is een jong trendy en innovatief motorkledingmerk die volledig zelfstandig haar eigen kleding ontwerpt en ontwikkeld. Tot in het kleinste detail, zoals de stoffen en de protecties van haar innoverende kleding. Alles met als doel het berijden van de motorfiets voor de motorrijder in alle situaties en weersomstandigheden zo aangenaam en prettig mogelijk te maken. Het merk streeft voorop te lopen én te blijven, ten opzichte van anderen, op het gebied van productinnovatie en productontwerp. Ze streeft topkwaliteit na van al haar componenten en het zit in het DNA van het merk deze uitvoerig te testen en eerlijk te zijn over de zekerheid en houdbaarheid ervan. REV’IT! is hierin vernieuwend en modieus. Zo introduceerde jeans voor op de motorfiets. Jacks en broeken voorzien van in-house ontwikkelde 354-gram Cordura®-denim en COOLMAX®. De ideale combinatie van technische stoffen, onzichtbare bescherming en een trendy ontwerp. Perfect voor op én naast de motor.

Motor way of life

De ziel van het bedrijf komt tot uiting middels de strakke vormgeving van haar huisstijl, website, beursstand, shop in shops en showroom met restaurant. Strakke lampen, modern design meubilair, poefjes voorzien van het ‘REV’IT! schild’ en duidelijke branding en signing op deuren. Deze ratio, haar helderheid, orde, ruimtelijkheid en overzicht, is kenmerkend voor de innovatieve slagkracht van REV’IT! Daar tegenover staat haar emotionele kant gevoed door de ‘motor way of life’ waarbij het ‘familiegevoel’ en de herkenbaarheid groot is. Veel plekken waar motorrijders en ‘fans van het motorrijden’ komen, zoals evenementen als de MotoGP, beurzen, showrooms en winkels, fungeren als ontmoetingsplekken waar deze liefde en passie met elkaar wordt gedeeld én beleeft. Voor de merkomgeving van REV’IT!, zij het online op haar website of facebook pagina, in haar showroom, kantoor, of kantine, op haar beursstand of in haar shop in shop, geldt in principe hetzelfde. Het zijn (ontmoetings)plaatsen waar mensen met deze gemeenschappelijke passie, samenkomen, werken, vergaderen, praten, bekijken, ervaren, eten & drinken. Zo beleven zij hun gemeenschappelijke ‘way of life’ en delen deze met elkaar. De gevoelswaarden rondom deze emotie en lifestyle zijn warm, persoonlijk, romantisch, authentiek, echt, natuurlijk en ontspannen.

rationele en emotionele kant

Samen met REV’IT! hebben we haar waarden gedefinieerd en ze uiteindelijk zelf samengevat in een rationele en emotionele kant die steevast het uitgangspunt vormen voor de vormgeving van de ruimtes waarin ze haar merkidentiteit uit, zoals de shop & shops en showroom met restaurant. De emotionele kant nestelt zich tegen en in de rationele. In de vorm van boksen waarin deze emotie tot uiting komt. Samen vormen ze een geheel. Een interessante samenstelling, compositie of combinatie van twee verschillende karakters.

Recente projecten

Geïnteresseerd in een samenwerking?