Palmer | Branding

For lovers of food

Wie is er niet met eten bezig tegenwoordig? Van de diverse keukens, gerechten, trends, recepten, series, chefs, en restaurants, tot het zelf cheffen thuis en steeds gezonder eten. Je kunt er niet omheen eten leeft als nooit te voren! Het zelfde geldt de laatste jaren voor de beleving van eten. Gevoed door de Belevingseconomie of beleveniseconomie die de beleving of ervaring centraal stelt die met een bepaald product of dienst geassocieerd wordt. Het gevolg ervan is dat alles tegenwoordig veel meer rondom emotie draait.

Gevoel

Het resultaat van deze ontwikkeling binnen de foodsector? De introductie van talrijke unieke en originele eetconcepten! Waarbij merk, aankleding, persona en beleving, van zowel de bereiding, als aan tafel, van groots belang zijn. Keukens werden opengebroken, SLA veroverde Nederland, en leegstaande loodsen, omgeturnd tot nieuwe concept restaurants, brengen uitgestorven bedrijventerreinen tot leven. En de snelheid waarmee Foodtrends zich zo over de wereld verspreiden via social media kanalen als instagram stuwt de dagelijkse ontwikkeling van creatieve eetconcepten alleen nog maar meer...

Eten gaat tegenwoordig evenzo over het gevoel wat je bij een bepaalt gerecht hebt of krijgt, en door deze gevoelsbeleving Is de omgeving, haar aankleding en ook die van de tafel minstens net zo belangrijk. 

Weelde

Palmer Table Wear beantwoordt deze trend met een zeer uitgebreide, onderscheidende, trendy collectie. Op eigenzinnige wijze dekt ze over de hele wereld de meest prachtige rijk gedekte tafels. In restaurants, thuis, op (food)festivals, en in de tuin. Palmer viert het leven met weelde op tafel, met een prachtige collectie gekenmerkt door een rijkheid aan kleuren, dessins, materialen en structuren. Palmer gelooft dat haar diverse producten het meest spreken door te combineren. Dit brengt de rijkheid van Palmer tot leven. 

De nieuwe branding van Palmer is net zo kleurrijk, avant-garde, avontuurlijk, internationaal, verrassend, stijlvol, duidelijk, creatief en decoratief.  De gedachte dat de diverse collectie items je gerechten tot in de puntjes afmaken en bijdragen aan de ultieme eet- en smaakbeleving, wordt gevoed door haar opvallende fotografie waarbij ingrediënten van diverse Internationale gerechten rond de verschillende items uit haar table wear collectie geplaatst worden. Haar nieuwe payoff laat geen twijfel over haar passie voor eten en haar doelgroep bestaan; Palmer - For lovers of food. 

 

Recente projecten

Geïnteresseerd in een samenwerking?