Driscoll's | Retail Design

Berry Love

Aardbeien, wie heeft ze niet gekocht en gegeten aan de weg vers van het land? Een leukere manier om ze te kopen en verkopen is haast ondenkbaar. Buiten met de zon op je gezicht en met de prachtige velden op de achtergrond. Geen idee of de twee oprichters van het verrukkelijke Driscoll’s, Joseph ‘Ed’ Reiter en Dick Driscoll en net zo overdachten en zelf hun bessen plukte en zo verkocht hebben toen zij in de beginjaren van de 19e eeuw hun allereerste aardbeien in Californië gingen telen. Onmiskenbaar is dat de combinatie van zonlicht, water, hun liefde en vele aandacht gezorgd hebben voor de meest verrukkelijke aardbeien, frambozen, bramen en blauwe bessen van het Driscoll’s label. Een naam die haast niet meer weg te denken is uit de supermarkt en tegenwoordig bekend staat als een echt kwaliteitskeurmerk.

Smakelijker

Vandaag gelooft Driscoll’s dat haar bessen het leven leuker en luchtiger maken, dat ze op ieder moment geluk brengen en dingen lichter, vrolijker en bovenal smakelijker maken. Driscoll’s gelukzalige bessen smaken volgens haar het best wanneer je ze deelt met anderen. Deze geluksmomenten raken het leven van mensen over de hele wereld. Zo geeft Driscoll’s terug aan de maatschappij en stimuleert ze saamhorigheid.

Geluk

Het delen van Driscoll’s bessen en van geluk vormt de basis van deze modulaire Berry Booth die we special voor hen ontworpen hebben. De booth bestaat uit verschillende onderdelen, een gedeelte om te telen en een om te delen. Naar aanleiding van de gebruikssituatie wordt de booth opgebouwd. De stijl van de Berry Booth is nieuw, hip en fris. De vormgeving heeft kenmerken van een fruitstalletje langs de weg en een kraampje op een festival. Alles precies passend bij Driscoll’s nieuwe corporate identity, die terugkomt in het zwevende logo en kleurrijke berry branding. Share the berry joy!

 

Recente projecten

Geïnteresseerd in een samenwerking?