


Barber School | Branding
Style Sharpers
Authentieke branding voor Barber School in Amsterdam.
The Barberschool Amsterdam combineert now & wow met traditie. Zonder dat we nou precies weten wélke traditie, trouwens. Ergens tussen het Wilde Westen, de jaren '20 en het onvergetelijke gedekt, over de oren" uit de jaren '70 in. Episodes waarin mannenhaar vooral een mannenzaak was. Waarna het voor een paar decennia, we zeggen dit met alle respect, over ging in handen van de meisjes. Vandaag lijkt het er op dat mannen hun haar hebben terugveroverd. Maar wél graag met een beetje stijl.


Inspiratie
De Amsterdam Barberschool branding is in de eerste plaats gericht op haar belangrijkste functie: verleiding tot het barbiervak. Uitnodigend en aantrekkelijk, goed passend bij de barberber look & en feel. Motiverend en inspirerend voor zowel studenten and docenten.



Toekomst
Zo zou het je kunnen laten dromen oven je eigen toekomstige Barbershop. Maar bovenal past het goed in de leeromgeving, waarin docenten altijd en overal goed zicht moeten hebben op de prestaties van de aspirant-barbier. Want de klant stelt zijn hoofdhaar dan wel ter beschikking voor het leerproces, maar niet tot elke prijs.