studiomfd | De branding van de Barber School in Amsterdam voor onder andere de posters
studiomfd | Branding omvat ook het interieurdesign en de uitstraling van het kapsalon
studiomfd | Om de branding tot een succes te brengen wordt het hele interieur aangepast

Barber School | Branding

Style Sharpers

The Barberschool Amsterdam combineert now & wow met traditie. Zonder dat we nou precies weten wélke traditie, trouwens. Ergens tussen het Wilde Westen, de jaren '20 en het onvergetelijke gedekt, over de oren" uit de jaren '70 in. Episodes waarin mannenhaar vooral een mannenzaak was. Waarna het voor een paar decennia, we zeggen dit met alle respect, over ging in handen van de meisjes. Vandaag lijkt het er op dat mannen hun haar hebben terugveroverd. Maar wél graag met een beetje stijl.

studiomfd | Het logo van de Barber School wordt ook door middel van branding aangepakt
studiomfd | Het hele interieur moet met behulp van branding aansluiten op de huisstijl

Inspiratie

De Amsterdam Barberschool branding is in de eerste plaats gericht op haar belangrijkste functie: verleiding tot het barbiervak. Uitnodigend en aantrekkelijk, goed passend bij de barberber look & en feel. Motiverend en inspirerend voor zowel studenten and docenten.

studiomfd | Om een echte ervaring te creëren met behulp van de branding wordt het kapsalon ook gedecoreerd
studiomfd | Bij de branding wordt nagedacht over wat jij naar je klanten wilt uitstralen
studiomfd | Zo is het hele kapsalon aangepast aan de nieuwe huisstijl met onze branding

Toekomst

Zo zou het je kunnen laten dromen oven je eigen toekomstige Barbershop. Maar bovenal past het goed in de leeromgeving, waarin docenten altijd en overal goed zicht moeten hebben op de prestaties van de aspirant-barbier. Want de klant stelt zijn hoofdhaar dan wel ter beschikking voor het leerproces, maar niet tot elke prijs.

Recente projecten

Geïnteresseerd in een samenwerking?