studiomfd | Wij helpen je bij de unieke branding van jouw brand book
studiomfd | De afwerking en het ontwerp spelen een grote rol bij de branding van je brand book
studiomfd | Het brand book in eigen huisstijl zdat je branding nog eens benadrukt kan worden

Laurentis

Happiness you can buy

The time when a restaurant owner would put a sign on his terrace saying, “Coffee is ready!” are not long gone. That was perfectly true: the coffee had been brewing there for hours. And surprisingly, paying guests would come to drink it. The word ‘barista’ did not appear in the ‘Dikke Van Dale’ dictionary.

studiomfd | Zorg voor een betere branding met behulp van een passende presentatie van jouw brand book
studiomfd | Voor de branding van jouw brand book gebruiken we afbeeldingen die de aandacht trekken

Special Brand

Times have changed. Espresso and all of the derivative coffee variations have conquered the Dutch food industry. With their catering brand Laurentis, Douwe Egberts enables entrepreneurs in hospitality businesses to manifest the perfect coffee concept to reflect their emotional values.

studiomfd | Bij een branding hoort natuurlijk ook een duidelijk merkverhaal waar voldoende gelegenheid voor is in een brand book
studiomfd | Je branding verkopen met behulp van je productportfolio in je brand book
studiomfd | De design van je brand book zorgt voor een unieke branding van je merk

Story

Both guests and restaurateurs have tremendous appreciation for Laurentis espresso. Once you have served Laurentis in your business, you never want to switch brands. But how do you tell the Laurentis story convincingly to those catering professionals who haven’t yet experienced their image, service and great taste? That question led us to create this brand book, showing the beauty of the brand and why successful professionals appreciate it so much.

 

Recent projects