studiomfd | Wij zorgen er voor dat de branding van je event volledig aansluit op je wensen
studiomfd | Voor de branding van de aanmeldformulieren zorgen wij voor een zo aantrekkelijk mogelijke uitstraling die bij je merk past
studiomfd | De branding van je event moet aan alle kanten voldoen aan het merkverhaal

Albert Heijn

A Battle for Kids Chefs

By order of Young Perfect we designed the branding of the second edition of Albert Heijn’s Allerhande Kids Cooking Battle. Young Perfect gave the event a complet makeover and took care of this marvellous instore activation from start to finish. In 5 Albert Heijn XL stores Kids Chefs battled simultaneously competed for the title Allerhande Kids Chef 2017 and a first price cooking workshop at the Allerhande Christmas Festival.

studiomfd | Door middel van branding kunnen wij er voor zorgen dat het event de gewenste uitstraling bevat
studiomfd | Wij verrichten ook de branding van posters en ander reclamemateriaal waarmee jij je merk onder de aandacht brengt

Healthy

Albert Heijn’s Allerhande Kids Cooking Battle was part of the Dutch Agri Food Week which aim among others was to encourage youngsters to cook more healthy. Enthusiastic young chefs and sous-chefs were asked to send their most tasty and healthy recipe. The best of the best were invited by Albert Heijn’s professional jury to the cooking battle held in 5 different Albert Heijn XL stores. At the store with the most registrations the young participants were welcomed by host Dutch famous rapper Yes-R!

studiomfd | Alle onderdelen van het event worden bij de branding zodanig aangekleed dat het aansluit op het merkverhaal
studiomfd | De branding speelt een vitale rol bij de merkperceptie en het gevoel dat je wilt overdragen
studiomfd | Met onze branding zorg je voor een betere zichtbaarheid van je merk waardoor de betrokkenheid groter is

Fresh

The new event branding is fresh, colourful, young and dynamic. A cooks hat, baking pan, and previous event picture visualise the theme and target group. The background in bright green typical ‘Boerenbont’ pattern gives the branding a cheerful Dutch touch.

Click here for the aftermovie!